Tuesday, August 2, 2011

You got that smile That only heaven can make I'll pray to God every day That you keep that smile Yeah, you are my dream There's not a thing I won't do I'll give my life up for you 'Cause you are my dream And, baby, everything that I have is yours You will never go cold or hungry

haha :DDD 
anis baruu jee perasan ade '' ohh nana ' dlm laguu Next 2 you 
aww , haha , then tdy mp3 anis buad masa-al
ah uhh , time lagu neext 2 you plakk dye habis battery -,- sengal jee :(
pnat2 je duduk kt kerusi y
g panjang uh ? haha :P
then ape ek ? errr , ohh ya , terpakse la tolon
g cikgu kutip bola badminton ? ;) xpe dpt pahale lebih bulan puasaa kn ? ;)
thenn ape ek , errr . ohh yea , tdy kt klas comp sempat a
gy downlode 4 lagu uhh :DD AWESOME internet skula mcm UNIFI je uh :)
AWESOMEEE !
ohh and nampak C.S ! 
♥ COMELL ;) 

then err , ape je ? tu je kow?
err  , klarh nkk sleep ! awalnye ? i knowww ri
ght ? ;) penatt giloo ! :O
hmm :/ xde or
g onn so nk sleepp laa sambil tgk citer 
garfiel the movie :DD
k tata ! ILY ! hahah :DDD 
nite !