Monday, June 18, 2012
chasing the sun #np
Harlo bloggie, haha I gonna tell you bout chee teong, walaueh. Tadi kahyun baling air dkt dye omaigod. The water+his skin= hotness. Omaigod I swear his hot. Haha dye tuu comel dye sapu dkt tempat anis then dye amik semue smpah sapu dkt belah anis. Then anis buat ah mate dkt dye, dye cm ohh sorry sapu lagi dlm kasi sampah byk belah kah yun. The weird fact is that, yesterday bukan time untuk dye. Lol freakin weirdo hot guy. @@ and yesterday was fun. Yong Hong was freakin nice to me. Like whenever I was bored he tried makin funny faces kalau I tak gelak or layan dye, dye try something MORE annoying. Nad kate, haritu Daniel tnye Ying Hong kalau Anis dgn Nadzirah, mane awk akan couple? Ying hong kate Anis * senyum* hahaha comell. And nad getting pissed. Wellll tuu pilih je. Its not reality. ;) right I gtg bye? Bye!