Helllo, well I know its been awhile seen I last wrote, wanna know why? Well its because actually I got
This one book I wrote all the memorise down there and now its GONE. F right? Lol -_-
So here's the story..
Welll tadi I lmbt. And I was like 'man this is gonna be the most sucks dah eva* nak tau anis g sklh naik teksi and teksi tu macam mahai dye bawak lmbt to the max. I mean wtf lah kan? -_- haha and guess allah nak adil kan balik.
Here's the BEST part.
Well mase tuu sejarah, and then tibe2 dgr suara chee teong anis taknak pusing haha
Then jessie asyik ckp dgn anissss jeee terpake pusing -_- and then anis pusing dpn balik and anis buat ah sejarah
Then anis dgr kah yun ckp dgn CT.
KH: wehy awk suke budak baru tak?
CT; tak brp nape?
KH; *sebut semue name perempuan*
CT; * geling * semue takk! * keluar kan lidah* (iknowright comel) *smile*
KH: -_- ke ..... Org .... *pegi dkt belakang anis* Sblh aku ni.....?
* me wtf?!?!?!?!???!?!*
(And then I dah tak dgr convo dorang sbb kah yun pegi bisik) -_-
Lol then sejak tulah Chee teong selalu pindah belakang anis.
I bet he likes kah yun. And then tadi time apetah dye duduk belakang anis lagi,
And me and dye dah mula bercakap *make a dance*
KahYun; wehy awk ada WhatsApp?
CT: Whats haaa?
Kahyun: ayoooo -_- what's app lak!
CT: idk what's that eh.
Kahyun: haaaaaa? You use iPhone you dunno a?
* anis terus pusing*
Me: you tak ada meh?
Ct: I don't know :( all inggeris one, I dunno how to read inggeris leh :/ * dgn bangga nya smile :DDDDDDD*
me: oh * pusing dpn balik*
Kahyun: *tell me* HE USE iPHONE 4S GEHHH!
CT: I USE Umobile got what's se me that meh?
Me: haha got lahhh all line got de!
Kahyun: *laugh her ass off*
*and then I went to solat*
Ahhh haha :) its kindda best todai. I'm looking forward for todai to talk to him alotaltalotalot todai! Well gtg my phone battery dah nak hbis. Bye! Xx :)