Thursday, July 19, 2012

some things gotta get loud, cause im dying just to know ur name

Heloooo, hahaha!
I'm going to tell you bout this.

Hehe,
Mule2 vincent asyik ckp psl bao er je then CheeT ckp dgn Vincent *oi wo letak ni de beg kat tmpt bao er aa? Hehe ' *letak beg vincent dkt tempat Bao er*, then vincent bengang dye amik bag
CT dye g letak kat tempat kita... I thought Vincent going to letak kat tempat KahYunn
I was like, Okay whatever. *jelouse face* then rase ade something kat belakang anis.... So I was like 'wtf'
Then vincent senyum evillll jahat. Hahaha sengal. Then I blur gila. Geez, come on IF YOUR crush BEG was like in your freaking Hand you also was going to be WTF. *innocent face* so I was blurr gila. I letak ah beg tu dkt meja kah yunn? Then
Kah yunn kate, ' dye kasi awak ahhh babi' me: ' then saya kasi awk lah babi!' ( Haha see lately we call each other BABI. Cause idk kahh yunn just figure out the word BABI. Sampai satu row group anis dorang ckp Babi dah xD) so she like ' yerrrrrrrr why he kasi you de?' Me: baaabi how could I know? KY:baabi!! Hahahahahahahahhaha
Me: @.@ then cheeT dtg tmpt anis mumble some word under his breath... Haha comel.

Then smlm laaagi kelakar,

*me mkn gula gula...*
KY: wo yaaaaauuuuuuuuu
Me: *naaah*
CheeT: *duduk belakang anis...*
KY: *sloww motion buka gula2*
Me: BABI! Jgn ah kasi org namp-
CheeT: Wo yaaaaau ANIS WO YAAAUUUUUUUUU
Me: *laser eye ke kah yunn* babi
KY: *smile?* :]
Me: *pusing* mei you liao eh...
CheeT: bu yau jia jia lak.
Me: zhen de. *buang smph* * innocent smile*
KAHH YUNNNNN SENGAL!*

The end :) ;)